Pokec

Azet

Fotka: kontakt

 Archív fotiek (1)

Overený profil

  • Žena, Žilina
  • Na Pokeci 12 rokov
  • Bola tu 28. 7. 2014, 10.46
Aj dnes odpovedám na vaše otázky ... Najrýchlejšie reagujeme na mailové požiadavky na adrese kontakt@azet.skpred 3 týždňami a 5 dňami

upraviť


Niečo o mne

dobrá rada: nikdy nedávajte svoje prihlasovacie údaje nikomu, žiadne heslo ani iné údaje neposielajte. Nehrozí vám žiadne zablokovanie ani strata údajov.

Odporúčaný prehliadač: Chrome (Google)

Moje Kluby

počítače/internet
ostatné

Komentáre (257)

cx48 napísal 27.07.14 10:47

dobry den, dobil som si plusko a nic sa nedeje, sms sprava prijata, a plusko nedobite

kontakt

kontakt napísala 28.07.14 10:39

ešte problém pretrváva? ak máš akýkoľvek problém, najrýchlejšie vieme reagovať na mailové otázky na adrese kontakt@azet.sk

frenky2804 napísal 26.07.14 12:57

nazdar chcem sa opytat ako si zrusim plusko za info dakujem

kontakt

kontakt napísala 28.07.14 10:40

služba Plus na tvojom konte je deaktivovaná, dobehnú ti ešte predplatené dni a potom sa služba vypne

janele1222 napísal 25.07.14 21:03

dobry den potreboval by som pomoct s odhlasenim pluska kedze sa chcem odhlasit z pokecu dakujem

kontakt

kontakt napísala 28.07.14 10:38

služba Plus na tvojom konte je deaktivovaná, dobehnú ti ešte predplatené dni a potom sa služba vypne

gwen85 napísala 24.07.14 14:02

uz som asi 10 krat zrusila to plusko a stale nic len mi to predlzuje stale,uz mam nervy na to!!!!

kontakt

kontakt napísala 25.07.14 9:34

služba Plus na tvojom konte je deaktivovaná, ak máš akýkoľvek problém najrýchlejšie reagujeme na mail otázky zaslané na kontakt@azet.sk

sufuska293 napísala 20.07.14 17:58

Dobrý deň. Aktivovala som si plusko dnes ráno na 13 dní a deaktivovala som si ho asi
po desiatich minútach na číslo 6679 v tvare PLUS STOP BAZZ630 a došla mi spätná sms
že: Predplatenie služby PLUS bolo vypnute. Nova aktivacia: PLUS bazz630 na 6679. To
znamená že to plusko mi bude ešte fungovať 13 dní a ten 14-ty deň mi ho zruší a viac sa už nebude automaticky aktivovať? lebo nechcem aby mi ho každych 13 dni aktivovalo.. je to deaktivovane ked mi prišla spätna sms že je to už vypnute?

kontakt

kontakt napísala 21.07.14 13:04

presne tak, dobehnú ti predplatené dni a následne sa to vypne, služba nebude predĺžená

michal635

michal635 napísal 25.07.14 22:17

Ja som si aktivoval plusko na 15 dní cez darčekovú kartičku a spätná sms o aktivacii a deaktivácií mi neprišla ale plusko ide,tak sa teším a podarilo sa mi to deaktivovať tak ako tebe na základe tvojho problému, takže ďakujem :)

mark227

mark227 napísal 18.07.14 14:14

prosim vas ako si ma zrušit plusko ktore som dostal k narodeninám na 7 dni ?

kontakt

kontakt napísala 21.07.14 13:03

v potvrdzujúcej aktivačnej sms je uvedený tvar deaktivačnej sms, prípadne nás kontaktuj mailom na kontakt@azet.sk, záležitosť preveríme

mark227

mark227 napísal 23.07.14 16:29

a v akom tvare to mam napisat PLUS STOP mark227 na čislo 7799

mark227

mark227 napísal 23.07.14 16:36

uz som to spravil dakujem

bavsa

bavsa napísal 16.07.14 14:27

poradí mi prosím niekto? ani bohovy sa mi nedá pridat profilová fotka a už som ich skušal viacero a samozrejme všetky boli v súlade s tym že celá tvár s predu a všetky tie ostatne veci ale aj tak nič......... ja už fakt neviem

kontakt

kontakt napísala 17.07.14 12:40

ak fotografie spĺňajú všetky podmienky a aj napriek tomu ti neboli potvrdené, je možné, že nesúhlasia informácie v tvojom profile s osobou na fotke, ako napr. vek, pohlavie a pod., alebo boli stiahnuté z internetu (známe osobnosti a pod.).

Sabka558

Sabka558 napísala 15.07.14 14:40

Dobrý deň, chcela by som sa informovať o deaktivácii PLUS. Prvý raz som si ho zaplatila cez mobil formou SMS a služba PLUS sa mi predlžovala dosť dlhý čas. Teraz, keď ju už chcem zrušiť, po poslaní deaktivačnej sms, mi naskočí okienko s upozornením:

Aplikácia správy chce poslať správu na adresu 7799.
Spôsobí to naúčtovanie poplatkov v rámci konta vášho mobilu.

Chcem sa spýtať, čo tie poplatky zahŕňajú, za čo vlastne sú a v akej výške by som ich musela platiť.

kontakt

kontakt napísala 16.07.14 12:47

napíš žiadosť mailom na adresu kontakt@azet.sk, uveď nick, na ktorom más službu aktivovanú, preveríme to a pošleme ti odpoveď

exco_21

exco_21 napísal 11.07.14 12:11

Dobry den daju sa obnovit emaile lebo ma vykradli a mam vymazane emaile a mal som tam dôležité data bolo by dovre ked len odoslane dakujem aj zaplatim

kontakt

kontakt napísala 14.07.14 15:25

ľutujeme, ale zmazané správy nie je možné obnoviť

3daysgraceXx

3daysgraceXx napísal 8.07.14 17:28

chcel by som si daktivovať plus, platil som kartou..a nikde nevidím možnosť deaktivácie..hladal som ju no márne

kontakt

kontakt napísala 9.07.14 14:54

kliknutím na odkaz Deaktivácia služby Plus, ktorý sa zobrazuje priamo v Podmienkach aktivácie platobnou kartou v sekcii Plus

ďalšie komentáre