Zabezpečenie Vášho účtu na našej službe Pokec.sk je možné prostredníctvom telefónneho čísla a alternatívnej e-mailovej adresy. Telefónne číslo pre zabezpečenie účtu nie je použité pre marketingové účely a rovnako tak nie je prístupné iným užívateľom.

Z dôvodu ochrany Vašich údajov, nikdy neposkytujte Vaše telefónne číslo alebo e-mailovú adresu pre overenie konta inej osobe.
  1. Zmena Hesla

zmenu hesla je možné vykonať po prihlásení do Vášho účtu v sekcií "Nastavenia Azet účtu", podsekcii "Zmena hesla".

2. Cudzie prihlásenie do účtu

V prípade, ak máte podozrenie na zneužitie Vášho účtu, odporúčame Vám čo najskôr:

a) Zmeňte si ihneď heslo, ak ste tak už nevykonali,

b) Pozrite si sekciu Zoznam prihlásení (na lište s menu prejdite na položku s názvom Vášho nicku, pod ktorou sa Vám následne zobrazí ponuka na vstup do uvedenej sekcie), v ktorej uvidíte, kedy a v akom čase boli do Vášho konta uskutočnené prihlásenia.

V prípade, ak Vám niekto iný uhádol a následne zmenil heslo do Vášho účtu, heslo si môžete resetovať prostredníctvom prvkov, ktorými ste si účet zabezpečili (telefónne číslo/alternatívny e-mail) na stránke: https://prihlasenie.azet.sk/obnova-hesla

3. Zneužitie osobných údajov

Z dôvodu ochrany Vašich údajov, nikdy neposkytujte Vaše telefónne číslo alebo e-mailovú adresu pre overenie konta inej osobe.

V prípade, ak máte dôkazy o tom, že Vaše osobné údaje (telefónne číslo, fotografia) sú zneužívané iným užívateľom na našej službe Pokec.sk, kontaktujte nás, prosím, na adrese kontakt@azet.sk

Zároveň Vám v uvedenej veci odporúčame obrátiť sa aj na políciu Slovenskej republiky.

4. Podvodné e-mailové správy

Vaše prihlasovacie údaje nikdy neposkytujte inej osobe.

Prevádzkovateľ služby Pokec.sk nikdy nepožaduje od svojich používateľov prihlasovacie údaje (názov účtu + heslo).

V prípade ak na Váš účet bola doručená podvodná e-mailová správa, prepošlite nám, prosím, takúto správu na adresu kontakt@azet.sk