Môj účet

Môj účet

Pre korektné prihlásenie sa do Vášho účtu, je nevyhnutné zadať správny názov účtu (Azet ID) a zároveň uviesť správne heslo.

Názov účtu je Váš NICK (AzetID) bez domény @azet.sk

  1. Resetovanie hesla pre prihlásenie

Pre nové heslo je nutné vyplniť formulár. Zadajte názov účtu (Azet ID) a potvrďte tlačidlom Požiadať o nové heslo. Obnova hesla funguje prostredníctvom:

  • alternatívneho e-mailu
  • mobilného telefónneho čísla

Ak ste si pre prípadnú stratu hesla nastavili v minulosti vo Vašom účte kontrolné otázky, správnym zodpovedaním kontrolných otázok môžete získať nové heslo.

Požiadať o obnovu hesla prostredníctvom zodpovedania kontrolných otázok máte možnosť na našom telefónnom čísle 041/ 321 0 123 každý pracovný deň v čase od 09:00 - 16:00 hod.

2. Zrušený účet z dôvodu dlhodobej neaktivity

pokiaľ sa do účtu dlhodobo neprihlásite, je tento účet zrušený po nečinnosti v zmysel všeobecných podmienok pre serveri Azet.sk/Pokec.sk. Účet je po zrušení rezervovaný približne 5 mesiacov pre ďalšiu registráciu.

V prípade, ak ste Azet účet využívali pre prihlásenie do iných služieb (Facebook,...) a Váš účet bol zrušený z dôvodu dlhodobej neaktivity,  pre informácie o možnosti prihlásenia sa, je nevyhnutné kontaktovať podporu užívateľov danej spoločnosti.

3. Zablokované prihlásenie do účtu

V prípade, ak sa Vám pri prihlásení zobrazí informácia “Prihlásenie na Tvoj účet bolo dočasne zablokované, skús neskôr.” ?

Prístup do účtu bol zablokovaný dočasne, z dôvodu opakovane nesprávne zadávaného hesla pre prihlásenie. Po dobu 30 minút je z bezpečnostných dôvodov prihlásenie zablokované. Po uplynutí tohto času sa môžete opätovne pokúsiť o prihlásenie do účtu.

V prípade, ak sa Vám zobrazí pri prihlásení informácia “Používateľ je zablokovaný z dôvodu porušovania pravidiel. Blokovanie je trvalé a nie je možné ho zrušiť.” ?

Účet bol zablokovaný z dôvodu porušovania pravidiel prevádzkovateľa. Pravidlá komunikácie na našej službe Pokec nájdete na: Pravidlá správania sa na Pokeci (azet.sk)

V prípade záujmu o prešetrenie dôvodu, zablokovania účtu, nás môžete kontaktovať na kontakt@azet.sk

4. Verifikácia účtu

pre umožnenie využívania všetkých služieb (zasielanie e-mailových správ, správ RP, príspevkov na skle) je nutné účet zabezpečiť telefónnym číslo.Uvedený údaj nie je nikde uverejnený a nie je použitý na marketingový účel.

Pre jedno telefónne číslo akceptujeme najviac 3 overené účty. Účet je možné zabezpečiť telefónnym číslom (SR,ČR) v sekcii "Nastavenia Azet účtu" podsekcia "Zabezpečenie konta".

Pre overenie účtu telefónnym číslom zo zahraničia (mimo SR, ČR) nás, prosím, kontaktujte na našom telefónnom čísle 041/ 321 0 123 každý pracovný deň v čase od 09:00 - 16:00 hod.

V prípade akýchkoľvek ďalších problémov s overením účtu prostredníctvom telefónneho čísla nás, prosím, kontaktujte na kontakt@azet.sk